Close

Welcome back to Stockhouse
Member Sign In

Email or Username:
Password:
Close

Become a member today, It's free!

We will not release or resell your information to third parties without your permission.

Enter your email address:
By providing my email, I consent to receiving investment related electronic messages from Stockhouse.
×

Get our best content in your email.

You are already a member! Please enter your password to sign in.

Bullboard Post History

by Gitchy


C.MMJ

RE:MisterY

0 stars

Too be fair we do have people like Wango here, seems right about his IQ level...

44 minutes ago

C.MMJ

RE:RE:RE:MMJ lately....

4 stars

For these guys Getting a HVAC is rocket science and beyond their capability...

4 hours ago

V.PYD

I'm sorry PYD bullboard members

5 stars

I've called this guy out on his intelligence and ability to interpret and...

15 hours ago

V.PYD

RE:Glitchy... Your definitely not dealing with a full deck...

4 stars

lol, stop stop now we are both crying. Me tears of laughter and you tears of...

19 hours ago

V.PYD

RE:RE:Glitch...

0 stars

Yeah, he'd like that and hints at it a lot, I assured him he'll find someone...

20 hours ago

V.PYD

RE:Glitch...

3 stars

You are stupid. You make bad choices. You can handle reality. Common sense...

20 hours ago

V.PYD

RE:Glitch - you left your signature trait....

0 stars

Blah Blah Blah, who are you kidding, you are no investor yourself it seems......

21 hours ago

V.PYD

RE:RE:Glitch - you left your signature trait....

0 stars

Save your breath, it's common sense, he's not equipped to process this stuff....

21 hours ago

V.PYD

RE:Simoize.... 2200+ slot machines....

5 stars

LOL, admitting you are a sheep in the MMJ heard, still calling it a "good...

1 day ago

V.PYD

RE:your a sad man glitchy...

5 stars

You write soooo much but it's clear you just don't understand. How do you...

1 day ago

V.PYD

RE:RE:your a sad man glitchy...

5 stars

Bingo. Tell him he can remove the tin foil hat now as well.

1 day ago

V.PYD

RE:I figure your for the company bloom...2200+ slot machines

0 stars

LOL, apparently I own this sad sole, lucky me.

1 day ago

V.PYD

RE:You glitch are trouble....

5 stars

I implore everyone to chip in a buy this guy a helmet. Is he for real, no one...

1 day ago

V.PYD

RE:RE:So you're a major shareholder.....

0 stars

I think i'll should buy 1 share, just to watch another Wango train wreck.

1 day ago

C.MMJ

Wow

0 stars

looking at the ask at 3 cents...lol, yup things are in good hands. Yup a...

1 day ago

C.MMJ

RE:RE:Glitch....

0 stars

The rest of your post can be summed up as WHAAAA!WHAA! and. "I can say it but...

1 day ago

C.MMJ

RE:Glitch....

0 stars

HAHA, to be clear I laugh squarely at you and the idiotic things you post...

1 day ago

V.PYD

RE:So you're a major shareholder.....

0 stars

My god,so dumb.

1 day ago

C.MMJ

RE:This is a disgrace....

5 stars

In one looong breath you mock a company and then complain about others who...

1 day ago

C.MMJ

RE:2.5 cents! Wow!

5 stars

Odd that such a dump would come after such a pump.....they should have a name...

1 day ago