Close

Welcome back to Stockhouse
Member Sign In

Email or Username:
Password:
Close

Become a member today, It's free!

We will not release or resell your information to third parties without your permission.

Enter your email address:
By providing my email, I consent to receiving investment related electronic messages from Stockhouse.

Bullboard Post History

by 420soldier


T.TKM

cool..24.0x24.0 bid/ask

0 stars

seems fitting by now it is what its worth peace

2 days ago

T.TKM

Amazing Crisis

0 stars

not chat around copier yet Shes gonna Blow http://www.foxnews.com/politics...

4 days ago

V.IMV

Hoaky Dinah

0 stars

Shes gonna Blow http://www.foxnews.com/politics/2014/09/16/ebola-crisis-us...

4 days ago

T.TKM

news coming

1 star

in good form enjoy 99 percent sure..lololol been wrong before jus gimme da...

9 days ago

T.TKM

RE:I understand that som want to push the share price higher as

0 stars

yup basically we will catch some serious shorts..lol times are changing long...

September 4, 2014

V.IMV

RE:RE:RE:RE:RE:Immunovaccine is exploring a potential development program

0 stars

a lil more exposuure and imv sp shud increase peace

August 28, 2014

T.TKM

I M ust V ow

0 stars

IMV i must vow to keep some secrets look at the people i hope everyone makes...

August 28, 2014

T.TKM

RE:RE:The Outbreak is More Out of Control Now Than Ever

0 stars

ya dogs eating people on the streets is pretty bad .. as the reports are...

August 28, 2014

V.IMV

after looking at imv list of important players/ bod

0 stars

i decided yesterday to get some.. glta

August 27, 2014

T.TKM

yup..not yesterdays low=strong imo

0 stars

Hey Harley.. Did you get some of the other in the .8 z yet? thnx peace

August 27, 2014

T.TKM

RE:IN

1 star

yur looking good again..  ;)

August 26, 2014

T.TKM

oooh ahhh..up 7% premarket Naz

0 stars

Pom Pom Action I increased my interest in TKM Thanks for post contributions...

August 21, 2014

T.TKM

RE:RE:IN

0 stars

OK Perfect. Lots of Press for TKM Good Press Should Go Green Peace

August 21, 2014

T.TKM

Try this..Wow.

0 stars

Not to freak anyone out.. go TKM lol have a good sleep Peace http://www...

August 19, 2014

T.TKM

RE:Was this man assasinated? Why was he silenced?

0 stars

utube link https://www.youtube.com/watch?v=0zO64bUgQtc weird stuff over

August 19, 2014

T.TKM

Seems Marc M had a gun to his head during CC

0 stars

Seems Marc M had a gun to his head during CC Oh Ya  US DOD It figures. Ya a...

August 14, 2014

T.TKM

Media is Good

0 stars

I'll take this for my stock any day. http://online.wsj.com/articles...

August 13, 2014

T.TKM

RE:ya..probly...

0 stars

considering a stronger cad i good idea may be to turn some of that usd into a...

August 12, 2014

T.TKM

ya..probly...

0 stars

probly some important positive news from tkm soon i would expect some...

August 12, 2014

T.TKM

hmmmm....if yur thinking

0 stars

uhhh ya..maybe i shud buy some.. i would say.. "uhhh ya..maybe u shud buy...

August 11, 2014