Close

Welcome back to Stockhouse
Member Sign In

Email or Username:
Password:
Close

Become a member today, It's free!

We will not release or resell your information to third parties without your permission.

Enter your email address:
By providing my email, I consent to receiving investment related electronic messages from Stockhouse.
×

Get our best content in your email.

You are already a member! Please enter your password to sign in.
Quote  |  Bullboard  |  News  |  Opinion  |  Level II  |  Charts  |  Profile  |  Financials  |  Options  |  Price History  |  Analysts  |  Earnings  |  Insiders

Critical Elements Corporation V.CRE

Sector: Metals & Mining | Sub-Sector: Industrial Metals & Minerals

Critical Elements Corp is a mining exploration company operating in Canada. It is engaged in acquisition, exploration and development of mining properties.
Price: $0.215 | Change: +$0.005 | %Change: +2.38%
Volume: 12,000 | Day High/Low: 0.22/0.215 | 52 Week High/Low: 0.40/0.16
View modes: 
5 stars

RE:A few more... last minute

Sheety Group for doing that.  Cheers.  Blaggers.  rate and reply
3 stars

A few more... last minute

Courtesy of Con-a-thon 123 Time & Sales     Price Size Mkt Time  Buy Sell   0.21 ...read more
3.5 stars

RE:RE:lol Citi 123

Time & Sales     Price Size Mkt Time  Buy Sell   0.215 3,000 TSXV 15:45:44  ...read more
3.5 stars

RE:lol Citi 123

Seems like it's just a contest on who can be the biggest scam artist... Time & Sales     Price Size Mkt Time  Buy ...read more
3.5 stars

lol Citi 123

Now selling every 3 minutes.... Don't ya just love the stock market....  rate and reply
3.5 stars

L2 - games by shysters

CRITICAL ELEMENTS CORPORATION (CA: CRE)            Real-time   Last: 0.215   Change: -0.015  ...read more
4 stars

Chris Berry

A Strategic Shift in an Increasingly Tight Lithium Space 10:38 am by Chris Berry July 2, 2015  $80 Million Deal Between Western Lithium and Lithium AmericasRedefines the Junior End of the...read more
4 stars

RE:Canada Day

I forgot.  Happy Canada Day everyone.  Cheers.  Blaggers.  rate and reply
4 stars

Canada Day

Wednesday July 1, 2015: All Canadian marketplaces will be closed in observance of Canada Day  rate and reply
3.5 stars

RE:123

Fascinating that 123 were buying again after such a long hiatus.......and particularly with everything going on in Euroland. Todays price action puts us above the median BB on both the daily and...read more
3 stars

23.5.......

........at the close courtesy of 001 IMO. Cheers, Blaggers.  rate and reply
3 stars

123

Interesting buying when they do it like that. They can accumulate a lot without triggering alerts on traders computers. I'm thinking we are going to see a lot of 123 in the next wee while. Cheers...read more
3 stars

RE:L2 update - gotta run

Thanks Buddy. Cheers, Blaggers.  rate and reply
3 stars

L2 update - gotta run

CRITICAL ELEMENTS CORPORATION (CA: CRE)            Real-time   Last: 0.225   Change: 0.005  ...read more
3 stars

RE:RE:RE:RE:ABC As Easy As 123.......

I'll settle for a Timex Ironman!!! If Citi continued this buying pattern for a few days we'd be over a $1.00  !!!!  rate and reply
3.5 stars

RE:RE:RE:ABC As Easy As 123.......

Hey Elvis. You might be able to buy one of those new gold Apple watches if Citi do what they did last year. Cheers, Blaggers.  rate and reply
3.5 stars

RE:RE:ABC As Easy As 123.......

blaggers wrote: 3000 every 3 and a quarter minutes. Hmmmmmmmmmmmmm. Cheers, Blaggers. Guess I need a new watch.... !!!  rate and reply
3.5 stars

RE:RE:ABC As Easy As 123.......

You and me Elvis........we are pyscho.........LOL. Cheers, Blaggers.  rate and reply
3.5 stars

RE:ABC As Easy As 123.......

3000 every 3 and a quarter minutes. Hmmmmmmmmmmmmm. Cheers, Blaggers.  rate and reply
3.5 stars

RE:ABC As Easy As 123.......

3000 shares every 3 minutes...  rate and reply